1)سلامت ظاهری محصولات قبل از ارسال بررسی و تایید می شود.
2)قطعات و تجهیزات الکترونیک آداپتور، ریموت و سایر قطعات الکترونیک تست شده و به هیچ عنوان تعویض یا مرجوع نمی گردد.
3)قطعات ساخته شده از جمله باکس،آباژور، ساعت و موارد مشابه به هیچ عنوان امکان مرجوع یا تعویض ندارند.
موارد 1 تا 3 فقط در صورتی امکان پذیر است که عدم تطابق یا نقص ظاهری و فنی در محصول ارسالی وجود داشته باشد که در این صورت با برگشت محصول به فروشگاه و اصلاح مشکل نقص ظاهری یا فنی مجدد برای گیرنده ارسال میگردد .
برگشت خوردن سفارش:
درصورتیکه بسته پس از ارسال به مبدأ برگشت بخورد، علت برگشت بسته بررسی میشود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد هزینه ارسال خواهد بود. امکان تغییر روش ارسال در این حالت وجود خواهد داشت.
لغو سفارشها و شرایط برگشت وجه:
درصورتیکه پرداخت سفارش انجام شود، حد اکثر تا 12 ساعت پس از ثبت آن و در صورتی که سفارش طراحی نشده باشد (به وضعیت «آماده سازی سفارش» درنیامده باشد)، میتوان درخواست لغو سفارش را داد (درخواست لغو در تلگرام به شماره 09331005127) و کل هزینه را پس گرفت. در غیر این صورت مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.